فهرست بستن

لیست یراق آلات شیشه سکوریت

تماس 09127652105

 

یراق آلات شیشه سکوریت

شیشه سکوریت، شیشه ی حرارت دیده و یا شیشه ی سخت شده به شیشه هایی گفته می شود که برای مقاوم تر شدن نسبت به شیشه های معمولی مورد عملیات حرارتی و شیمیایی قرار گرفته می شود.

شیشه سکوریت کاربرد زیادی در تولیدات ساختمانی دارد. مهمترین دلایل استفاده از شیشه سکوریت امنیت و استحکام بالای آن است. از دیگر مزایای مهم شیشه سکوریت، امکان بدون قاب یا فریم لس کار کاردن آن در نما ها و درب ها می باشد. این ویژگی با ترکیب امنیت و استحکام باعث منحصر به فرد شدن شیشه سکوریت شده است. جهت فریم لس شدن کار شیشه سکوریت نیاز به یراق آلات شیشه سکوریت داریم. یراق سکوریت عموما مخصوص شیشه ۱۰ میل سکوریت تولید می شود. شیشه ۱۰ میل سکوریت پر کاربرد ترین شیشه پروژه های سکوریت می باشد. یراق آلات شیشه سکوریت تولید ایران دارای استانداردهای لازم و کیفیت مطلوب هستند.

لیست یراق آلات شیشه سکوریت2

انواع یراق آلات شیشه سکوریت

شناخت انواع یراق آلات شیشه سکوریت به شما کمک می‌کند که تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید و هنگام نصب با مشکل خاصی مواجه نشوید.

لولا: یکی از مهم‌ترین یراق آلات شیشه سکوریت لولا است. به طور کلی وظیفه لولا اتصال دو جسم به یکدیگر است. لولا‌ها بلبرینگی مکانیکی هستند که مانند مفصل، زاویه‌ای محدود برای حرکت ایجاد می‌کنند. لولا وزن شیشه را نیز تحمل می‌کند و در انواع مختلفی مثل لولای استوپی، حمامی و پارتیشن در بازار عرضه می‌شود.

ریل: این نوع از یراق آلات شیشه سکوریت برای شیشه‌هایی که بصورت کشویی و ریلی باز و بسته می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریل‌ها نیز انواع مختلف با کارایی متفاوتی دارند.

قفل شیشه سکوریت: برای افزایش ایمنی از این یراق آلات شیشه سکوریت استفاده می‌شود. قفل شیشه با توجه به محل قرار گیری مدل‌های متفاوتی دارد. قفل دستگیره‌دار فرودگاهی، قفل پارتیشن هوبه، قفل کمری، قفل پارتیشن مرونی ایتالیا و قفل ۱۰۵ از مدل‌های مختلف قفل‌های شیشه سکوریت محسوب می‌شوند. جنس قفل‌های شیشه سکوریت اغلب از استیل است.

ضربه گیر: یکی دیگر از یراق آلات شیشه سکوریت ضربه‌گیر است. ضربه گیر پلاستیک فشرده شفافی است که روی درب‌های ریلی و کشویی نصب می‌شود. وظیفه این یراق آلات شیشه سکوریت پر کردن فضای بین درب شیشه سکوریت و دیوار یا فریم می‌باشد.

فریم: فریم نیز از انواع یراق آلات شیشه سکوریت است که روی دیوار یا زمین نصب شده و وظیفه مهار شیشه و جلوگیری از لرزش آن را بر عهده دارد. این وسیله در مقاومت شیشه سکوریت نقش مهمی ایفا می‌کند.

استوپ شیشه سکوریت توکار و روکار

سرما و گرما از جمله عواملی هستند که بر حرکت نرم و روان درب موثر هستند و باز و بسته شدن درب را مشکل ساز می کنند، استوپ شیشه میرال دستگاهی است که امکان باز و بسته شدن ایمن و نرم و آسان درب را فراهم می کند. شرکت ها در دو نوع توکار و روکار وجود دارند برای نصب اسنپ تو کار نیاز به کندن زمین می باشد، این نوع مقاومت بالایی دارد. از استوپ روکار نیز برای شیشه‌های دودبند و همچنین شیشه فروشگاه‌ها استفاده می شود در نصب این است نیاز به حفر و کندن زمین نیست اگر به توپ آسیبی وارد شود بر عملکرد لوله ها تاثیر مستقیمی دارد.

قیمت یراق آلات شیشه سکوریت

جهت اطلاع از قیمت یراق آلات و قطعات مربوط به شیشه سکوریت به بخش “قیمت یراق آلات شیشه سکوریت” مراجعه کنید. همچنین میتوانید با “تماس با ما” از قیمت لحظه ای مطلع و همچنین از مشاوره جهت خرید یراق آلات بهره بگیرید.