فهرست بستن

جام بالکن(پنجره بالکنی)

جام بالکن

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با جام بالکن(پنجره بالکنی) ارائه شده است پیشنهاد ما به شما خواندن این مقاله است. با ما همراه باشید.

ما معتقدیم که بالکن اساساً یک فضای نشیمن جداگانه است و این بخش اساسی جذابیت آن است. ما سعی نمی کنیم همان شرایط داخلی را تکرار کنیم و به سادگی آن را به یک اتاق اضافی تبدیل کنیم – بالکن همیشه قوانین و ویژگی ها، مزایا و معایب خود را خواهد داشت. وقتی این را درک کنیم، امکانات بی پایان هستند. بالکن به یک فرصت جدید تبدیل می شود و پتانسیل آن تنها توسط مرزهای تخیل ما و تمایل ما برای کشف فرصت های جدید روزمره محدود می شود.

جام بالکن چیست؟

جام بالکن چیست؟
جام بالکن چیست؟

جام بالکن یا پنجره بالکنی یا همان بالکن شیشه ای  یک سیستم پوششی زیبای شیشه ای برای بالکن می باشد. با داشتن جام بالکن شما می توانید در تمامی فصول سال منظره ی یکدست شیشه ای را به هر اندازه که می خواهید بدون مانع مشاهده کنید. به صورت ریلی و یا لولا نصب می شود.
سیستم شیشه های ریلی تاشو در هر زمان امکان استفاده از هوای آزاد را برای شما فراهم می کند. در زمان بسته شدن شیشه های متحرک ورود پرندگان و گرد و غبار و حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود.

جام بالکن
جام باساختار جام بالکن به چه شکل است؟

ساختار سیستم آن متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن است.
وزن شیشه ها در هر متر مربع 23کیلوگرم می باشد که دارای 8 بلبرینگ با قطر 32 میلیمتر هستند.

در پانل های لولایی حرکت به راحتی در جهت هر زاویه ای انجام می گیرد. سیستم جام بالکن در انواع فرم های بالکن مثل: ساده, یو, ال و کمانی قابل اجرا می باشد.
حداکثر ارتفاعی که برای این سیستم به کار می رود2700 میلیمتر و حداکثر عرض پانل 620 میلیمتر می باشد. شیشه هایی که در این پانل ها به کار می رود شیشه های تک جداره 10 و 8 میلیمتری سکوریت است.

همچنین شما می توانید مقاله شیشه سکوریت را بخوانید.

 

جام بالکن چه مزایایی دارد؟

1.این شیشه های تاشو یک عایق برای صوت و حرارت و انرژی محسوب می شود.جلو سرو صدا را می گیرد. مانع از ورود و خروج دما به بیرون محیط می شود در زمستان گرما خارج نمی شود و در تابستان سرما خارج نمی شود. همچنین جام بالکن از عبور گرد و غبار و بارش ها جلوگیری می کند. در مواقع باد از خروج گردو خاک به محیط داخلی جلوگیری می کند. و استحکام بالایی (هم پروفیل و هم شیشه) در برابر عوامل خارجی دارد در برابر اصابت ضربه هر گونه فشار خارجی مقاوم است.

2.شستشو و نظافت جام بالکن بسیار ساده است و شیشه ها از دو طرف قابل تمیز کردن هستند. شما به راحتی می توانید این شیشه ها را چه از بیرون چه از درون تمیز کنید و تمیز کردن آن ها کار بسیار ساده ای است .

3..جلوی ورود باران و برف را می گیرد از ورود حشرات و پشه ها و… جلوگیری می کند.

4. امنیت بالای این شیشه هاست این شیشه ها از امینت بالایی برخوردار هستند و مشکلی از نظر امنیت نخواهید داشت.

5. عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی می باشد. این مورد باعث می شود که شما از نظر امنیتی کاملا اسوده خاطر باشید.

ب6.سیار مدرن و شیک می باشند و زیبایی منحصر به فردی به محیط می دهند.

7.کاربرد آن ها اسان است و از فضای کمتری استفاده می کنند.

 

آیا بالکن های شیشه ای ایمن هستند؟

جام بلکن
جام بلکن

نرده های شیشه ای به اندازه هر ماده دیگری از بالکن حمایت و محافظت می کنند. پانل‌های شیشه‌ای چه در طراحی قاب‌دار یا بدون قاب استفاده شوند، تکیه‌گاه‌های باربر هستند، یعنی باید وزن هر کسی را که به آن تکیه می‌دهد یا به آن ضربه می‌زند را تحمل کند.

بنابراین آنها باید بر اساس استانداردهای سختگیرانه برای ایمنی و استقامت ساخته شوند. از شیشه های لمینت شده و گرما اعتدال استفاده می شود زیرا بسیار مستحکم است و همچنین در برابر شکستگی مقاوم است. پایه ها، از جمله استفاده از کفش های پایه و گیره برای نرده های بدون قاب، به گونه ای طراحی شده اند که استحکام کششی را به کل ساختار اضافه کنند.

جام بالکن باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود

 

جام بالکن
جام بالکن

همچنین در قبض انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. مطالعات متعدد روی پنجره بالکن نشان می دهد . ایجاد یک بالکن شیشه ای مصرف انرژی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. پنجره بالکن میزان سر و صدا را تا 50 درصد کاهش می دهد تا بتوانید در داخل خانه به راحتی استراحت کنید و راحت تر بخوابید. همچنین می‌توانید با دانستن اینکه شیشه جمع‌شونده ایمن است، به این معنی که ایمنی برای کسانی که در طبقات پایین‌تر هستند افزایش می‌یابد.

و البته، از آنجایی که شیشه‌های بالکن کاملاً جمع‌شونده اس.می‌توانید هر زمان که بخواهید شیشه را برای هوای تازه و آفتاب باز کنید.

کلام آخر 

از آنجای که بالکن ها  همیشه در حال استفاده، 7 روز در هفته، 365 روز در سال. فضایی راحت و کاربردی برای استراحت و لذت، چه به تنهایی و چه در شرکت، مکانی برای استراحت و جستجوی .

مکانی برای رفتن بدون نیاز به بردن  وسایل راحتی .  در خانه احساس بیرون بودن را تجربه کنید. اما با تمام امنیت و راحتی احساس در خانه بودن، لذت بردن از نور و گرما و نشستن در آن روزهای سرد زمستانی در محیطی دنج.

بالکن می تواند به منطقه ای تبدیل شود که در آن کنترل چهار فصل را در اختیار دارید.جایی که بهار زودتر از راه می رسد و زمستان بسیار دیرتر. یک منطقه خاص در خانه خود ایجاد کنید که هر زمان که بخواهید می توانید از آن لذت ببرید. واقعاً چه کسی گفته است که ما باید از منطقه امن خود خارج شویم؟ و البته، از آنجایی که شیشه‌های بالکن ما کاملاً جمع‌شونده است، می‌توانید هر زمان که بخواهید شیشه را برای هوای تازه و آفتاب باز کنید.