فهرست بستن

نصب شیشه سکوریت یا شیشه میرال

نصب شیشه سکوریت

تماس 09127652105

شیشه سکوریت یا شیشه میرال چیست؟

میرال نام نوعی شیشه است از شیشه سکوریت که در حدود چند برابر قوی‌تر از شیشه های عادی است. برخلاف نوع حرارت دیده ، که می‌تواند به ذرات دندانه ‌دار کوچک که خطرناک است شکسته شود ، این محصول هنگامی‌که شکسته می‌شود به تکه‌های نسبتاً بی‌ضرر خرد می‌شود و در نتیجه ، در محیط‌هایی که در آن سلامت انسان یک مسئله مهم است استفاده می‌شود. شیشه میرال جزیی از شیشه سکوریت است.

نصب شیشه سکوریت

 

نکات مهم درباره شیشه سکوریت یا میرال

شیشه میرال از پرکاربردترین شیشه های مورد استفاده در صنایع می باشد چرا که این نوع شیشه از مقاومت بالایی برخوردار است و توانایی مقاومت در برابر فشار و ضربه را دارد. اما مهم ترین نکته در نصب شیشه میرال ، برش و اندازه های آن است. این شیشه باید قبل از نصب ، اندازه های مورد نیاز آن مشخص باشد و سپس به مقداری که نیاز است برش داده شود ، چرا که بعد از برش شیشه اگر همان اندازه ای که لازم داریم نباشد ، دیگر امکان تغییر در اندازه های آن نیست.

 

کاربردهای شیشه میرال یا شیشه شکوریت

  • پنجره شیشه ای
  • درب شیشه ای
  • شیشه رومیزی
  • شیشه دیوارپوش
  • سقف شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای
  • نرده شیشه ای
  • میز شیشه ای

مزایای شیشه سکوریت

ایمنی بالا

شیشه های میرال در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند و در صورت شکستن ، به شکل قطعات کوچک با لبه های صیقلی خرد شده و بدون خطر برندگی فرو می ریزند.

مقاومت دمایی

شیشه های میرال به دلیل داشتن مقاومتی که در برابر سرما و گرما دارند ، گزینه ی مناسبی برای استفاده در نمای خارجی ساختمان ها هستند.

تنوع در طرح و رنگبندی

تنوع بالای طرح و رنگ شیشه های میرال ، از دیگر مزایای این نوع شیشه است که سبب شده در طراحی دکوراسیون ها از آن ها استفاده ی فراوانی شود.

شیشه میرال
شیشه میرال
نصب شیشه میرال یا شیشه سکوریت

نصب شیشه سکوریت توسط نصاب انجام می‌شود. اولین کاری که یک نصاب شیشه سکوریت باید قبل از نصب انجام دهد آماده سازی زیر کار است. زیر سازی نصب باید از سازه فلزی و کاملا شاقول باشد که توان نصب دقیق فریم‌های آلمینیومی را داشته باشد .

با توجه به اینکه نصب شیشه سکوریت، فعالیتی حساس است باید حتما زیر نظر نیروی متخصص انجام شود. در هنگام نصب باید به نکات ایمنی توجه کرد. جنس و کیفیت شیشه سکوریت بسیار مهم است. برای نصب باید حتما از لاستیک برای جا انداختن فریم استفاده کرد.

نکات مهم در نصب شیشه سکوریت یا شیشه میرال

در زمان نصب شیشه میرال باید دقت شود تا به گوشه ها و لبه های آن آسیبی وارد نشود و همچنین از یراق آلات باکیفیت استفاده شود و دقت داشته باشید تا در زمان نصب هیچ گونه خراشی بر روی شیشه وارد نشود. برای نصب سایر شیشه ها نیز باید دقت زیادی داشت و تفاوت آنها با شیشه میرال قابلیت تغییر اندازه در شیشه های دیگر می باشد ولی میرال قابلیت تغییر در سایز و اندازه را ندارد.

نصاب شیشه میرال یا شیشه سکوریت

نصاب شیشه میرال باید فردی حاذق باشد زیرا با یک اشتباه کوچک و به دلیل ضعف شیشه در قسمت دور بدنه ، کل شیشه نابود می‌شود. بنابراین نصب شیشه میرال باید توسط نصاب متخصص و آنقدر دقیق انجام شود تا فشاری به آن نیاید.

نصاب شیشه سکوریت باید تمامی یراق آلات و فریم‌های آلمینیومی و تمامی نکات ریز هنگام نصب را آموزش دیده باشد .

از طرفی همانطور که گفتیم تغییر سایز در این شیشه انجام نمی‌شود. یعنی حتی پس از ساخت اگر نیاز باشد که روی درب سوراخ شود هم امکانش وجود ندارد. بنابراین این نکات اهمیت نصاب شیشه میرال را بالاتر هم می‌برد زیرا آن فرد قسمت‌‌های ضعیف شیشه را می‌شناسد و مانع از بروز حوادث و شکستگی شیشه خواهد شد.

از طرفی اگر شما به شرکتی این شیشه را سفارش داده‌اید و خودشان اندازه‌ها را تنظیم کردند در صورتی که از نصاب شیشه میرال کمک بخواهید بهانه‌ای برای ایراد در کارشان نخواهند داشت.

 

قیمت نصب شیشه میرال یا شیشه سکوریت

قیمت نصب شیشه میرال به اندازه شیشه و محل نصب بستگی دارد . معمولا قیمت نصب براساس متراژ شیشه محاسبه می شود. در مورد محل نصب نیز براساس بعد مسافت و مدت زمان مورد نیاز برای حضور در محل هزینه محاسبه می شود.