فهرست بستن

شیشه مغازه

شیشه جام چیست؟

تماس 09127652105
در اول برای اینکه بیشتر بفهمیم شیشه مغازه چیست و چه نوع شیشه  برای مغازه ما مناسب تر است نیازداریم که به نوع کاربری مغازه و مقدار پنجره یا به جای پنجره ها توجه کنیم و با اطلاعات در دست داشته شیشه و نوع فریم و پنجره پروژه را انتخاب کنیم .

شیشه مغاز

شیشه مغازه وفروشگاه

امروزه با افزایش سطح تکنولوژی و بهتر شدن فرایند تولید شیشه, شیشه های جدید مانند سکوریت و لمینت نیز ساخته می شوند. به سبب افزایش امنیت و کارآیی, این نوع شیشه ها در بین مغازه داران و فروشگاه ها محبوبیت زیادی دارد.
شیشه سکوریت بیشتریرین کاربرد را در فروشگاه ها دارند. این شیشه در ابعاد, رنگ و ضخامت مختلفی ساخته می شود. با استفاده از طرح های سندبلاست می توان به زیبایی آن اشاره کرد .

چه شیشه ای برای مغازه استفاده می‌شود؟

شیشه‌ایی که برای مغازه ها به کار می رود .بسته به نیاز مشتری, محل نصب ، پنجره و… می توانم نوع شیشه را انتخاب می کنند. در این بین نوع و تعداد پنچره ها نیز اهمیت دارد.

قیمت شیشه سکوریت مغازه وفروشگاه

یکی از اصلی ترین موضل های یک مشتری دکوراسیون مغازه و قیمت شیشه مغازه می باشد. بودون شک هر چه بیشترهزینه شود کیفیت محصول بالاتر می رود.

همان گونه که اشاره شده شیشه مغازه در تنوع گوناگونی در بازار موجود است . هر کدام از شیشه ها دارای ویژگی های متفاوتی می باشند که این ویژگی ها می تواند در قیمت آنها نیز تاثیربگذارند .

عوامل مهم در قیمت شیشه سکوریت مغازه

یکی از مهمترین عوامل نوع شیشهسکوریت مغازه ای (کریستال ،کلییر،فلوت ،سوپر کلییر و شیت) است.

دومی عامل مهم در قیمت رنگ شیشه سکوریت مغازه ای است .

سومین عامل در قیمت ابعاد شیشه سکوریت مغازه ای است.

شیشه مغازه

انواع شیشه سکوریت مغازه 

مدل های شیشه سکوریت مغازه ویا فروشگاه را در رنگ های متفاوتی در سایت ما می توانید سفارش بدهید و در اول وقت درب منزل خود تحویل بگیرید. این شیشه ها از دیرباز ازبهترین مواد ممکن ساخته شده و درصد امنیت ساختمان را بالا می برند. انواع این شیشه ها را می توانید درسایت دیده ببینید جالب است بدانید که انواع شیشه سکوریت مغازه تحت وزن مشابه ، نسبت به شیشه عادی ، بسیارقوی تر است و شیشه معمولی هم اندازه و حتی هم ضخامت با آن به مراتب ضعیف تر از شیشه سکوریت مغازه است. شیشه سکوریت مغازه،مقاومت در برابر حرارت بالایی داشته و قادر است 3 برابر دما را نسبت به نمونه های عادی تحمل نماید.

 

از انواع شیشه های که در مغازه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1.کریستال

2.کلییر

3.سوپر کلییر

4.فلوت

5.شیت

روش تشخیص شیشه سکوریت

1-یک عدد شیشه برنز(قهوای) بردارید و جوری شیشه برنز را نگه دارید که انعکاس شیشه سکوریت را داخل اون ببینید. (در اصل مثل آیینه) در این شکل باید روی شیشه برنز اثرات رنگی به شکل نقاط با قطر تقریبا 2 تا 5 سانتیمتر به تعداد زیاد ببینید. در غیر اینصورت اگر چیزی مشاهده نکردید شیشه ساده هست و سکوریت نمی باشد .

2-سطح شیشه سکوریت توسط الماس برش و سایر چیزهای سخت خط بر نمیداره ولی شیشه ساده به اسانی خط بر می دارد.

3-با عینکهای مخصوص پلارید اگه به شیشه سکوریت توجه کنید نقاطی که در بند 1 ذکر شد می بینید.

شیشه مغازه

آموزش نصب شیشه سکوریت مغازه ویا فروشگاه

رعایت نکات متفاوتی در نصب شیشه سکوریت بسیار ضروری است .
اکثرا کسانی که نصاب های شیشه سکوریت هستند کاملا فنی و دست به آچار هستند و از تجربه بالایی بهره مند است.
برای یاد گرفتن نصب این نوع شیشه لازم به گذراندن آموزش های لازم توسط افراد مجرب می باشد .
با توجه به گستردگی استفاده از شیشه سکوریت در محل های متفاوت مثل پارتیشن شیشه ای, درب شیشه ای, درب اتوماتیک, دودبند, کابین دوش و… لازم می باشد تا یاد گیری چندین بار و با دقت و راهنمایی استادکار خود اقدام به نصب آن کند تا بطور کامل نصب شیشه سکوریت را آموزش ببیند.

نحویه نصب شیشه سکوریت ریلی مغازه و یا فروشگاه :

مرحله های نصب ششیه سکوریت در پایین است .

1.ابعاد شیشه سکوریت را اندازه گیری کنید .
2. برش شیشه است .
3. زیر سازی انجام میگیرد .
نکته” اگر اندازه گیری دقیق انجام نشده باشد تکنیسین از کتیبه استفاده می کند.”
4. نصب غلطک و هنگر ها است .
5.اکنون هدایت کننده ها یا ریل کفی که وظیفه حرکت شیشه در یک مسیر را دارند نصب می شوند.
6.در اخر پرزه جات همانند قفل ، دستگیره و … نصب میکنید .

Shop glass

کلام آخر

 شیشه سکوریت دیده خانی با تکیه بر سابقه 14ساله و بهره مندی از نیروهای کار آمد و تجهیزات مدرن مفتخر است در خصوص مشاوره و طراحی و اجرای کلیه امورمربوط به شیشه سکوریت در خدمت طراحان مهندسان،کارفرمایان و مشتریان محترم میباشد.