فهرست بستن

درب شیشه ای سکوریت چیست ؟

درب شیشه ای سکوریت چیست؟

تماس 09127652105
درب شیشه ای سکوریت چیست ؟:اگر قصد دارید یک درب شیشه ای سکوریت اداری یا یک درب شیشه ای داخلی را برای خانه خود در نظر بگیرید، ممکن است اصطلاح “درب شیشه ای” را شنیده باشید. معمولاً همراه با لیستی از کیفیت ها و مزایای صدای چشمگیر نسبت به سایر انواع شیشه است.

 درب شیشه ای سکوریت چیست ؟

"<yoastmark

به زبان ساده، درب شیشه ای سکوریت، دری است که از شیشه سکوریت ساخته شده است. شکلی بسیار سخت تر و ایمن تر از شیشه که برای ساخت و ساز و استفاده در ساختمان ها ایده آل است.

 

چرا درب شیشه ای سکوریت را انتخاب کنیم؟

درب های شیشه سکوریت برای استفاده به عنوان درب های شیشه ای اداری یا درب های شیشه ای داخلی در خانه شما ایده آل هستند. موجود در طیف وسیعی از سبک ها برای مطابقت با هر نیاز، با تطبیق پذیری سخت که به دلایلی محبوب است:

 

تطبیق پذیری

درب های شیشه ای سکوریت شده را می توان با هر مشخصاتی ساخت و انتخابی عالی برای طیف وسیعی از کاربردهای درب شیشه ای داخلی است. درب شیشه ای داخلی شما که در شیشه های شفاف، رنگی، کم آهن و شیشه های مات موجود است ، می تواند مطابق با نیازهای شما ساخته شود . چه با شفافیت، مات یا ترکیبی از این دو نیاز داشته باشید. درب شیشه ای شما حتی می تواند دارای طرح، لوگو یا الگو باشد و کمی شخصی سازی بیشتری به آن بدهد. به هر آنچه که نیاز دارید، در پخش شیشه سکوریت دیده خانی می تواند پیدا کنید .ما کمک مب کنیم درب شیشه ای رویاهایتان پیدا کنید.

"<yoastmark

دوام

همانطور که در بالا ذکر شد، شیشه سکوریت بسیار بادوام تر از شیشه معمولی است. با این حال، ممکن است ندانید که می تواند حتی از برخی درهای چوبی قوی تر باشد! درب شیشه ای اداری مقاوم و به سختی آسیب می بیند، در برابر سایش و پارگی مقاوم است و نگهداری آن آسان است. تمیز نگه داشتن آن ساده است، هر گونه خراش روی شیشه را می توان به سادگی جلا داد. بنابراین این درب های شیشه ای اداری را به یک راه حل محکم، ماندگار و مقرون به صرفه برای دفتر یا خانه خود تبدیل کنید.

سبک

غلبه بر زیبایی مدرن و زیبای درب شیشه ای داخلی سخت است. موجود در انواع شیشه و با طرح ها و طرح های متنوع. این درب‌های شیشه‌ای سفارشی برای بزرگ‌تر و بازتر به نظر رسیدن یک منطقه عالی هستند. به نوبه خود اجازه دهید نور بیشتری از خود عبور کند و محیطی سبک تر و بازتر ایجاد کنید. درهای شیشه ای شفاف امکان دید در سراسر دفتر یا اتاق های دیگر خانه را فراهم می کنند و ارتباط بصری را مسدود نمی کنند. در حالی که شیشه ساتن به راحتی می تواند حریم خصوصی بیشتری را برای یک اتاق جلسه یا دفتر خصوصی ایجاد کند، بدون اینکه نور زیاد را مسدود کند.

ایمنی

همانطور که قبلا ذکر شد، این درب ها گزینه ای بسیار امن تر از درب ساخته شده از هر نوع شیشه دیگری است. درب شیشه ای سفارشی که از شیشه سکوریت ساخته شده است، بسیار مقاوم در برابر آسیب، و با ویژگی خرد شدن به قطعات گرد به جای تکه های دندانه دار، گزینه ای بسیار امن تر از بسیاری از انواع شیشه های دیگر است.

"<yoastmark

قیمت درب شیشه سکوریت

درب های سکوریتی به دو صورت درب سکوریت اتوماتیک و درب سکوریت دستی وجود دارند.قیمت درب شیشه سکوریت در هریک از مدل های اتومات و دستی باهم متفاوت هستند.مهمترین عامل در تعیین قیمت درب سکوریتی ابعاد ورودی درب می باشد .زیرا با دانستن ابعاد ورودی، متراژ شیشه سکوریت مشخص می شود.در رابطه با دربهای اتومات سکوریتی نیازمند متعلقات وفریم هم می باشیم واین عامل نیز در تعیین قیمت درب سکوریت موثر است .

البته هزینه ی نصب درب های اتوماتیک سکوریتی نسبت به درب دستی سکوریتی بالاتر است چرا که زمان و تخصص بیشتری را لازم دارد.برای اطلاع دقیق تر از قیمت درب های سکوریتی می توانید از کارشناسان فروش ما مشاوره ی رایگان بگیرید.

شیشه های استفاده شده در درب های شیشه ای

شیشه به عنوان یک المان خنثی با اکثر دکوراسیون های داخلی هماهنگ می شود و این می تواند دلیل مناسبی برای استقبال حداکثری افراد در استفاده از آن باشد. استفاده از انواع شیشه های ساختمانی به عنوان عنصری مدرن، شفاف، زیبا و امن امروزه دیگر محدود به نمای ساختمان ها و پنجره ها نمی‌باشد. و معماران تمایل به استفاده از آن در معماری داخلی و فضاهای داخلی ساختمان نیز دارند به همین دلیل استفاده از درب های شیشه ای سکوریت و لمینت در فضای داخلی رواج یافته است.

در درب شیشه ای اکسیدال بیشتراز شیشه های سکوریت 8 یا 10 میلی متری استفاده می‌کنند. همچنین می توانید از شیشه های لمینت 2 لایه 5 میلی متر برای مکان های پررقت وآمد. مانند: فروشگاه ها که به ایمنی بیشتری نیاز دارند نیز وجود دارد.

"<yoastmark

شیشه های سکوریت و سکوریت لمینت مناسب ترین گزینه برای استفاده درب های ساختمان می‌باشند. زیرا شیشه های سکوریت مقاومت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارند و به راحتی نمی شکنند.در صورت شکستن به قطعات ریز و گرد تبدیل می‌شوند در صورتی که شیشه های معمولی به راحتی شکسته و به تکه های بزرگ و تیز تبدیل می‌شود، شیشه های سکورت لمینت از تمام شیشه ها مقاوم تر هستند.

زیرا از دو لایه شیشه سکوریت که توسط طلق PVB به یکدیگر متصل شده اند ساخته می‌شوند، این شیشه ها به راحتی نمیشکنند و در صورت شکست به علت وجود طلق های PVB تکه های شیشه فرو نمیریزند و به طلق میچسبند.

شیشه های سکوریت و لمینت دارای انواع مختلفی مانند شیشه رنگی، مات (ساتینا)، رفلکس، آینه ای و… می‌باشند که شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی پروژه ی خود از شیشه های مختلف استفاده کرده و درب های شیشه ای خود را سفارشی سازی کنید.

پارتیشن شیشه ای دوجداره
پارتیشن شیشه ای دوجداره

کلام آخر

اگرمایل به اطلاعات بیشتر در مورد درب های شیشه ای سکوریت هستید، یا می خواهید برای قیمت درب شیشه ای یا درب داخلی شیشه ای سفارش دهید، می توانید در هر زمان با شیشه سکوریت دیده خانی شماره تماس بگیرید.

شماره تماس ها:
02636219592
02636212650
02636272129
02636272149