فهرست بستن

جام بالکن(پنجره بالکنی)

جام بالکن

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با جام بالکن ارائه شده است پیشنهاد ما به شما خواندن این مقاله است. با ما همراه باشید.

جام بالکن چیست؟

جام بالکن چیست؟
جام بالکن چیست؟

جام بالکن یا پنجره بالکنی یک سیستم پوششی زیبای شیشه ای برای بالکن می باشد. با داشتن جام بالکن شما می توانید در تمامی فصول سال منظره ی یکدست شیشه ای را به هر اندازه که می خواهید بدون مانع مشاهده کنید. به صورت ریلی و یا لولا نصب می شود.
سیستم شیشه های ریلی تاشو در هر زمان امکان استفاده از هوای آزاد را برای شما فراهم می کند. در زمان بسته شدن شیشه های متحرک ورود پرندگان و گرد و غبار و حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود.

جام بالکن
جام باساختار جام بالکن به چه شکل است؟

ساختار سیستم آن متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن است.
وزن شیشه ها در هر متر مربع 23کیلوگرم می باشد که دارای 8 بلبرینگ با قطر 32 میلیمتر هستند.
در پانل های لولایی حرکت به راحتی در جهت هر زاویه ای انجام می گیرد. سیستم جام بالکن در انواع فرم های بالکن مثل: ساده, یو, ال و کمانی قابل اجرا می باشد.
حداکثر ارتفاعی که برای این سیستم به کار می رود2700 میلیمتر و حداکثر عرض پانل 620 میلیمتر می باشد. شیشه هایی که در این پانل ها به کار می رود شیشه های تک جداره 10 و 8 میلیمتری سکوریت است.

همچنین شما می توانید مقاله شیشه سکوریت را بخوانید.

جام بالکن چه مزایایی دارد؟

این شیشه های تاشو یک عایق برای صوت و حرارت و انرژی محسوب می شود.جلو سرو صدا را می گیرد. مانع از ورود و خروج دما به بیرون محیط می شود در زمستان گرما خارج نمی شود و در تابستان سرما خارج نمی شود. همچنین جام بالکن از عبور گرد و غبار و بارش ها جلوگیری می کند در مواقع باد از خروج گردو خاک به محیط داخلی جلوگیری می کند. و استحکام بالایی (هم پروفیل و هم شیشه) در برابر عوامل خارجی دارد در برابر اصابت ضربه هر گونه فشار خارجی مقاوم است.
شستشو و نظافت جام بالکن بسیار ساده است و شیشه ها از دو طرف قابل تمیز کردن هستند. شما به راحتی می توانید این شیشه ها را چه از بیرون چه از درون تمیز کنید و تمیز کردن آن ها کار بسیار ساده ای است .

جلوی ورود باران و برف را می گیرد از ورود حشرات و پشه ها و… جلوگیری می کند.
از دیگر مزایای آن می توان به امنیت بالای این شیشه هاست این شیشه ها از امینت بالایی برخوردار هستند و مشکلی از نظر امنیت نخواهید داشت.

مزیت دیگر آن عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی می باشد. این مورد باعث می شود که شما از نظر امنیتی کاملا اسوده خاطر باشید.

بسیار مدرن و شیک می باشند و زیبایی منحصر به فردی به محیط می دهند.

کاربرد آن ها اسان است و از فضای کمتری استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *